Wednesday, February 25, 2009

Kad Kahwin Istimewa Khas Untuk Raja Sehari!!!

Tawaran hebat daripada MIMO CUKO Creative Design!!!Dapatkan kad kahwin custom made anda sendiri dengan harga serendah RM 0.50 sahaja!Murah tetapi design tetap gempak!!Kami turut menyediakan perkhidmatan membuat kad kahwin ready made, kad kahwin ekonomi dan kad kahwin VIP.Designer kami sedang menyiapkan design-design terbaru untuk anda pilih. Kami sangat fleksibel dalam mendesign kad anda di mana idea-idea anda akan kami terapkan bersama..















Pelbagai sample kertas dan design disediakan untuk pilihan anda.Hubungi Ajwad di 017-5119085 atau Yani di 017-6754324 untuk sebarang pertanyaan. Sila hantarkan email di blu_tigger24@yahoo.com untuk maklumat lanjut!!!

DAPATKAN KAD KAHWIN ANDA HARI INI DI MIMO CUKO DESIGN CREATIVE DAN NIKMATI DISKAUN HEBAT!!!!

1 comment:

mokchique said...

salam.

watlaa katalog design korang, n bagi kat aku nak tengok....still surveying those with good designs + reasonable prices....kasik le diskaun utk genx ngeh3~

better still, email me pictures and quotations, kalu aku berminat, i'll get back to u...

specifications(aku x reti bhs org papers & printing cemane, banzai je lah eyh~):
1. colour: gold, cream, apple green
2. x nak kertas kad licin berkilat tuh....yg ala2 kad kawen wangi popular zaman dulu2 tuh leh gak~
3. saiz half A4 yang memanjang ke bawah (bukak dr tepi), letak lam 'sarung', n then letak lam sampul surat yang ade tules name aku n pasangan

aku x taulah korang phm ke x ape aku tules neh...hahahhaha~


[mokcik/w.n.akmal --> angelica_1806@yahoo.com]