Monday, February 23, 2009

Start Your Own Printing Business Now!!

Kami menyediakan pakej kursus dalam bidang printing yang dapat membuka peluang anda untuk menceburkan diri dalam bisnes-bisnes seperti kad kawen, flyers, banners, bunting dan segala jenis printing yg dapat anda fikirkan.

Kursus tersebut diadakan setiap hari Sabtu mulai jam 9 pagi hingga 4 petang (pengangkutan dari kl central ke tempat kursus serta breakfast+lunch disediakan). Peserta terhad kepada 2 orang satu sesi jadi cepat-cepatlah mendaftar. Untuk maklumat lanjut bolehlah melayari laman web http://www.walimatulurus.net/ Anda boleh mendaftar terus di laman web ini atau menghubungi Ajwad di 017-6754327 atau Ismail di 017-5544640. Sebarang email boleh dihantar ke blu_tigger24@yahoo.com

Berikut adalah preview disekitar kursus printing yang diadakan pada 21 Februari 2009:

















KETAHUILAH RAHSIA KEJAYAAN PENGUSAHA KAD KAHWIN DI MALAYSIA DAN ALAMILAH SENDIRI!!

2 comments:

sarahss said...

yeayyyy bgusla ade kwn yg wat bisnes kad kawen..nnt ak pye ley mintak diskaun lbeh ek!! kihkihkih..lpe plak congrats upon ur wedding :) kem salam kt yani...

MIMO_CUKO said...

haha..thanks!!ha nnti nk kawen tempah la kt aku.sume aku ada - kad kawen, kotak, bunting - ko ckp jer nk mcm mana, aku design paling cun utk ko..psl diskaun itu definitely aku bg haha ;p promote la kt family n kengkwn ko jgk ek..ko bwk aku customer lg murah aku kasi ko ;D